Veelgestelde vragen

Foto-frontpage-deopslagconcurrent2

Neemt u een kijkje in de veelgestelde vragen en misschien staat het antwoord op uw vraag ertussen. Staat u vraag er niet tussen? Bel of mail ons gerust.

  • Waar en hoe moet ik beginnen?

Gebruik onze virtuele rondleiding (homepage–>extra) en neem een kijkje hoe de vestiging eruit ziet en hoe alles in zijn werk gaat. Vervolgens kunt u d.m.v. de ruimtecalculator uitrekenen welke maat opslagruimte u nodig heeft. Deze ruimte kunt u dan reserveren voor de dag dat u hem nodig zult gaan hebben. Wij zullen de reservering bevestigen en zorgen dat deze ruimte voor u beschikbaar blijft. Vervolgens mij wij met u een afspraak om de ruimte te bezichtigen en om het papierwerk in orde te maken.

  • Hoe lang van tevoren moet ik mijn huur opzeggen?

U kunt elke dag  de huur opzeggen. Er geld wel een opzegtermijn van 14 dagen. Overigens hoeft u alleen voor de dagen te betalen die u gebruikt. Eventueel teveel betaalde huur wordt terug gestort. 

  • Hoe moet ik opzeggen?

U kunt opzeggen d.m.v. het invullen van het opzegformulier in de receptie. Maar u kunt ook een email of brief sturen bijvoorbeeld. Vraag altijd om een bevestiging. Zie contactgegevens onder het kopje contact op de homepage. Het kan niet telefonisch.

  • Hoe lang kan ik de opslagruimte huren?

Hier is geen tijd aan gebonden. Zonder opzegging zal de huurperiode gewoon doorlopen en blijven uw goederen veilig, droog en geconditioneerd in de opslagruimte staan. Het stopt pas als u zelf opzegt.

  • Hoe snel kan ik gebruik maken van jullie opslag mogelijkheden?

Bij aanvraag kunt u nog diezelfde dag gebruik maken van de door u gehuurde opslagruimte. Uw aanvraag neemt slechts een paar minuten in beslag. Zorg ervoor dat u een legitimatiebewijs meeneemt. Bent u zakelijk huurder? Neem dan ook een uittreksel van de Kamer van Koophandel mee.

  • Wanneer heb ik toegang tot mijn opslagruimte?

Het Self-Storage gedeelte heeft toegang 7 dagen per week van 06.00 tot 23.00. Het stalling gedeelte heeft toegang 7 dagen per week 24 uur per dag.

  • Wat is het verschil tussen openingstijden en toegangstijden?

Tijdens toegangstijden kunt u uw toegangscode gebruiken om bij uw opslagruimte te komen. Tijdens openingstijden van ons kantoor staat uw vestigingsmanager klaar om u persoonlijk te helpen, bijvoorbeeld om vragen te beantwoorden, inpakmaterialen te verkopen, betalingen in ontvangst te nemen, etc.

  • Heeft De Opslagconcurrent toegang tot mijn opslagruimte?

De Opslagconcurrent heeft geen toegang tot uw opslagruimte. Bij het huren van een opslagruimte koopt u eenmalig een eigen cilinderslot welke gemaakt is om de opslagruimte mee af te sluiten. Het slot blijft uw eigendom en u krijgt er 3 sleutels bij.

  • Waar kan ik laden en lossen?

Bij de opslagconcurrent kunt u met de auto of verhuisbus het pand volledig inrijden. Hier kunt u droog en warm op uw gemak de spullen naar de opslagruimte brengen. Overigens kunt u hiervoor ook gratis gebruik maken van de plattekarren en hondjes die bij de lift staan.

  • Hoeveel opslagruimte heb ik nodig?

Om er achter te komen welke maat opslagruimte voor u geschikt is heeft u 2 mogelijkheden. U kunt wanneer u wilt tijdens kantoortijden bij ons langskomen en vragen om een geheel vrijblijvende rondleiding. De vestigingsmanager zal u dan uitgebreid uitleggen hoe alles in zijn werk gaat en samen met u de opslagruimtes gaan bekijken. Ook kunt u op de website onder het kopje “extra” de ruimtecalculator invullen. Hierdoor geeft de rekenmachine zelf aan welke ruimte geschikt is voor u.

  • Zijn mijn goederen verzekerd?

De Opslagconcurrent heeft als beleid dat alle opgeslagen goederen verzekerd moeten zijn. Hiervoor kunt u bij ons een speciale Self-Storage verzekering afsluiten. Met deze verzekering bent u verzekerd tegen alles wat er maar kan gebeuren. De kosten voor deze verzekering zijn afhankelijk van het door u gewenste verzekerde bedrag. Wilt u bijvoorbeeld een dekking van €2.500,– dan kost dit €3,95 per maand. €5000,– dekking kost €5,95. €7.500 dekking kost €7,95 per maand etc. Voor meer informatie neemt u aub contact op met de vestigingsmanager.

  • Wat heeft u nodig aan documentatie als ik een opslagruimte wil huren?

Particulieren klanten hebben legitimatie nodig. En zakelijke klanten legitimatie en een uittreksel KvK.

  • Heeft u plattekarren of trolleys die ik kan gebruiken voor het laden en lossen van mijn spullen?

Ja. Als klant van De Opslagconcurrent mag u kosteloos gebruikmaken van onze plattekarren en trolleys. Ook beschikken wij over een paletwagen en meerdere hondjes.

  • Moet ik persoonlijk langs komen om te huren of kan ik ook bellen?

Bij ons op de website kunt u een ruimte reserveren. Dit betekend dat wij te allen tijden een ruimte voor u beschikbaar houden. Voordat u de ruimte in gebruik kunt nemen vragen wij u eenmalig bij ons langs te komen zodat we de ruimte kunnen laten zien en we hebben u handtekening nodig op het huurcontract. 

 


Al onze klanten kunnen te allen tijden van onderstaande aanbiedingen en services gebruik maken!


Vraag snel informatie aan,  reserveer direct een opslagruimte of bekijk onze prijzen.

contactReserverenPrijzen


 

Slider-homepage_201306_RuimeKeuze

 

 

Slider-homepage_201306_GeenBorgInschrijf

Gratis-aanhanger-volledig

 

Top